Tuesday, November 23, 2010

Ya ALLAH berikan petunjuk kepadaKU....

Ya ALLAH... ape yg harus aku lakukan...
sesungguhnye, kau MAHA MENGETAHUI....
berikan aku kekuatan untuk mengharungi semuanye....
kau AR RAZAK... MAHA PEMBERI REZEKI....

Ya ALLAH....
murahkanlah rezeki ku....
PEP 37 da kuar iklan...
da submit da pon...
ku cume mengharap padaMU, Ya ALLAH...

semoga aku berjaya dapatkan keje kali ni...
tak saba rasenye nak usaha yg terbaik demi PEP ni...
aku da buat mengorbankan sesuatu demi mase depan....
aku btol22 harap aku dpt keje ni....

Ya ALLAH... murahkan rezekiKU...
da lame aku tggu saat ni...
saat dpt keje ngan TNB....
mak n abah slalu tnye....
tnb tu tade keje ksong ke??
kdg22 cdih je nk jawab....

aku tau... diorng arap sgt22 aku ni dpt keje...
aku pun sme... aku kalo bolehh, xnak susahkan diorg...
nak ambik duit diorang pun aku kalo boleh tanak....
stakat ni duit gaji banci tu ade lagi....

ade hikmahnye nape aku tak dapat keje sblom ni...
ALLAH nk aku berbakti pd mak....
aku yakin dgn ketentuanNYA...
semoga mak cpat sembuh n sihat spt biase.....

YA ALLAH.....
yakinkanlah hati ku ini....
semoga aku bertambah kuat utk mnghadpi semuanye....
semoga rezekiKU bertambah murahh.... 
aminnn... ya rabbal alamin.....

No comments:

Post a Comment